osiagi m3 e46
osiagi m3 e46
witam ciekawia mnie osiagi m3 ,czy te wszystkie filmiki typu od 0 do 300km/h sa mozliwe czy wgle seryjne e46 m3 jest w stanie tyle wycignac , i czy sa wersje blokowane typu 250 v max itp. ?????
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: osiagi m3 e46
M3 e46 seryjnie ma blokadę na 25Xkm/h wg gps wg licznika jest to między 265-270km/h.
Odblokowaną bardzo zdrową emką z nieseryjnym wydechem i dolotem jechałem licznikowe 290km/h myślę,że 300km/h było by ciężko osiągnąć chyba,że na bardzo bardzo długim odcinku przy czym jest to prędkość licznikowa.
Odblokowaną bardzo zdrową emką z nieseryjnym wydechem i dolotem jechałem licznikowe 290km/h myślę,że 300km/h było by ciężko osiągnąć chyba,że na bardzo bardzo długim odcinku przy czym jest to prędkość licznikowa.
Re: osiagi m3 e46
Ja leciałem licznikowe 275, miala dużą ochote na wiecej ale niestety nie było już gdzie jechac 

części do aut zachodnich i japońskich - pw.
Re: osiagi m3 e46
Zdrowe M3 E46 przy sprzyjających warunkach(oczywiście mam na myśli niemiecka autostradę
) poleci 3paki 


-
- Posty: 154
- Rejestracja: sob wrz 28, 2013 19:21
- Auto: E46 m3 2001 EU (engine Lift)
- Lokalizacja: 3miasto
Re: osiagi m3 e46
Witam,
Do 250km/h to lekko przyśpiesza jak by się nawet nie męczył. Ale jeżeli chodzi o przyśpieszenie to V-max nie jest jedyną ważna rzeczą. Dla mnie jest mega ważna elastyczność 80-160 3gr czy od 100-200 jak przyśpiesza. Oraz jak zachowuje się np. za 6gr od 100km/h
Ogólnie miałem już x3 czy e60 3.5d ,2,5i boxstery, e90 330i, 745i, c32amg itd ale jednak stare poczciwe e46 daje gwarantowany uśmiech
I części wychodzą tyle samo co jak bym kupował oryginalne podzespoły do 320d e90 (moje firmowe).
Pozdro all !
Do 250km/h to lekko przyśpiesza jak by się nawet nie męczył. Ale jeżeli chodzi o przyśpieszenie to V-max nie jest jedyną ważna rzeczą. Dla mnie jest mega ważna elastyczność 80-160 3gr czy od 100-200 jak przyśpiesza. Oraz jak zachowuje się np. za 6gr od 100km/h


Pozdro all !
Re: osiagi m3 e46
Coś w tym jest - onegdaj miałem przyjemność z 911 (zwykła Carrera) i M3 na zmianę - za każdym razem po przesiadce do M3 czułem się jak w autobusie...ale cholernie dzikim autobusie.
Responsywność silnika (to przede wszystkim), "szorstkość" i prędkość / styl wchodzenia do 8000 rpm deklasował Carrerę kompletnie - byłem mocno zdziwiony jak silnie S54 (i E46) opierają się młodszej konkurencji.
Dla mnie, naturalnym kolejnym krokiem powinno być GT3 (co zresztą ma bardzo często miejsce np. za oceanem).
Responsywność silnika (to przede wszystkim), "szorstkość" i prędkość / styl wchodzenia do 8000 rpm deklasował Carrerę kompletnie - byłem mocno zdziwiony jak silnie S54 (i E46) opierają się młodszej konkurencji.
Dla mnie, naturalnym kolejnym krokiem powinno być GT3 (co zresztą ma bardzo często miejsce np. za oceanem).
Re: osiagi m3 e46
ja do dziś nie potrafie wybrac jednego , musze zawsze mieć i 911 i m3 w garażu to doskonałe połaczenie
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
Re: osiagi m3 e46
a co w przypadku jak masz zabrać większy bagaż? jakie wtedy auto używasz?porscheee pisze:ja do dziś nie potrafie wybrac jednego , musze zawsze mieć i 911 i m3 w garażu to doskonałe połaczenie

Jeżeli chodzi o reakcje na gaz, po przesiadce z S4 odczucia są niesamowite. Jeżeli chodzi o samo przyspieszenie już szału nie ma. Jest coś magicznego w wolnossakach ----> wkręcanie na wysokie obroty. Na trasie przyjemniej się jeździ uturbionym autem bo ciągnie z każdego biegu, w przypadku s54 dużo fajniej się jedzie jeżeli chcemy jechać agresywnie, wówczas nie ma myślenia tylko redukcja, naciskasz, a ona zapina do przodu. Myślę że 300 licznikowe jest spokojnie do osiągnięcia, mnie zabrakło 30 bo zbliżałem się do sekwencji zakrętów

Re: osiagi m3 e46
to praktycznie tak jak mi, 300 licznikowe do osiągnięcia na pewne 101%Barton66 pisze:Myślę że 300 licznikowe jest spokojnie do osiągnięcia, mnie zabrakło 30 bo zbliżałem się do sekwencji zakrętówporscheee pisze:ja do dziś nie potrafie wybrac jednego , musze zawsze mieć i 911 i m3 w garażu to doskonałe połaczenie

części do aut zachodnich i japońskich - pw.
- Sieniek
- Posty: 184
- Rejestracja: sob mar 22, 2014 02:41
- Auto: BMW M3 E46/Yamaha R1
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: osiagi m3 e46
U mnie podobnie dociągnołem do 280 i odpuściłem ale potem to już trzeba naprawde długiej prostej bo nabieranie prędkości powyżej 270 zaczyna być powolne
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” ― Jeremy Clarkson
Re: osiagi m3 e46
Cześć ! Ja tak samo jak u kolegi Sieniek , 280 i była walka z bocznymi wiatrami ?? Tzn. musiałem mocno trzymać kierownice... Może bym poleciał trochę szybciej ale już nie miałem odwagi heh